» Termeni și condiții

Termeni și condiții

CUPRINS

1. Generalități

2. Comunicări electronice

3. Drepturi de autor (Copyright)

4. Accesul la site

5. Protecția datelor

6. Cumpărare și livrare

7. Anularea comenzii

8. Responsabilități privind produsele

9. Politica de garanție pentru cumpărători

10. Litigii

11. Declinarea responsabilității

12. Prețurile produselor

13. Fraudă

14. Returnarea produselor

15. Dreptul de retenție

16. Dispoziții finale

  1.  1. Generalități

    Vizitarea, utilizarea și cumpărarea produselor de pe site-ul www.soundstudio.ro, proprietate a societății Agora-ELectronik SRL, implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos:

    • Termeni și Condiții se aplică la toate activitățile (vizitare, informare, achiziție) pe site-ul www.soundstudio.ro efectuate de clienții persoane fizice sau persoane juridice.
    • Societatea  Agora-ELectronik SRL își asumă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări site-ului www.soundstudio.ro, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest sens.
    • Societatea Agora-ELectronik SRL nu va putea fi facută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări, up-grade-uri etc.
    • Agora-ELectronik SRL  nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legături de pe site-ul www.soundstudio.ro, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele site-uri, răspunderea o poartă, integral, proprietarii site-urilor în cauză.
    • Produsele comercializate pe site-ul www.soundstudio.ro, proprietate a societății Agora-Electronik SRL, sunt destinate exclusiv clienților-utilizatorilor finali. Revănzarea produselor ca produse noi este permis doar cu acordul scris al Agora-Electronik SRL.

    Sus la cuprins

  2. 2. Comunicări electronice

    Prin accesarea site-ului www.soundstudio.ro, folosirea, vizitarea, cumpărarea de produse sau trimiterea de e-mail-uri adresate societății Agora-Electronik SRL, comunicarea se realizează în mod electronic, considerându-se astfel că utilizatorul consimte  primirea notificărilor de la www.soundstudio.ro în modalitate electronică, incluzând și comunicări prin e-mail sau prin anunțuri pe site.
    Persoanele care vor utiliza o adresă falsă de e-mail sau vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicări în numele unei alte persoane fizice  sau juridice sau în numele oricărei alte entități vor fi sancționate în conformitate cu legile în vigoare.

    Sus la cuprins

  3. 3. Drepturi de autor (Copyright)

    Întregul conținut al site-ului www.soundstudio.ro, incluzând texte, imagini, grafice, butoane, programe, elemente de grafică web, scripturi și orice alte date, este proprietatea  Agora-Electronik SRL  și/sau a furnizorilor săi și este protejat conform Legii drepturilor de autor și legilor privind dreptul de proprietate intelectuală și industrială.
    Combinarea acestora (design-ul site-ului) este proprietatea exclusivă a societății  AGORA-ELECTRONIK SRL și este protejată de Legea drepturilor de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul scris a  Agora-Electronik SRL a oricăror elemente  enumerate mai sus se pedepsește  conform legilor în vigoare.

    Sus la cuprins

  4. 4. Accesul la site

    Agora-Electronik SRL garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal, pe acest site și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde produsele postate și comercializate sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor societății Agora-Electronik SRL fără acordul scris al acestuia.

    Sus la cuprins

  5. 5. Protectia datelor

    Pe site-ul www.soundstudio.ro, utilizatorul este  responsabil pentru toate activitățile care survin prin accesarea site-ului și a coșului de cumpărări. Datele personale ale cumpărătorilor vor putea fi transmise autorităților în drept să verifice tranzacțiile comerciale sau altor autorități în drept să efectueze orice verificări justificate în baza legii, dacă acest lucru va fi solicitat în conformitate cu legile în vigoare. Politicile de Confidențialitate precum Politica de Prelucrare a Datelor Personale, care sunt părți integrante prezentei Termeni și Condiții, le găsiți AICI. Politica de Utilizare Cookie-uri care este parte integrantă prezentei Termeni și Condiții, le găsiți AICI.

    Sus la cuprins

  6. 6. Cumparare si livrare

    Informațiile legate de procesul de cumpărare precum politicele de livrare care sunt parți integrante prezentei Termeni și Condiții, le puteți consulta AICI. Secțiunea de întrebări frecvente o găsiți AICI.

    Sus la cuprins

  7. 7. Anularea comenzii

    Clientul poate solicita anterior expedierii anularea comenzii.
    Din motiv de lipsă stoc, soundstudio.ro va contacta și va anunța clientul cu privire la motivul anulării comenzii. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea comenzii, are scop de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
    Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă, va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.

    Sus la cuprins

  8. 8. Responsabilitati privind produsele

    Agora-Electronik SRL nu garantează că descrierea produselor sau orice alt conținut al site-ului este lipsit de erori sau că este complet. În unele cazuri, prețul și descrierea produselor poate fi eronată.
    Produsele (atunci când este cazul) sunt însoțite de certificate de garanție ale importatorilor. Orice reclamație va fi adusă la cunoștință www.soundstudio.ro în maximum 24 de ore de la recepționarea produselor.
    Valoarea maxima a obligațiilor Societății Agora-Electronik SRL față de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de Societate de la clientul respectiv.

    Sus la cuprins

  9. 9. Politica de garantie pentru cumparatori

    1. 9.1. Dispoziții generale

      1. a). Toate produsele comercializate prin magazinul online soundstudio.ro operat de S.C. Agora-Electronik SRL sunt originale, noi și sigilate. Excepție fac produsele RESIGILATE recondiționate, returnate sau expuse, despre care clienții vor fi informați în prealabil.
      2. b). Produsele sunt însoțite de factură fiscală, certificat de garanție și, dacă este cazul, declarație de conformitate.
      3. c). Garanția se acordă conform legislației în vigoare (Legea 449/2003 și OG 21/1992) și OUG nr.140/2021 privind anumite aspect referitoare la contractele de vanzare de bunuri., fără a afecta drepturile legale ale cumpărătorului.
      4. d). Garanția este valabilă exclusiv pe teritoriul României și se aplică produselor achiziționate direct de la Agora-Electronik SRL.
      5. e). Produsele utilizate, expuse sau resigilate beneficiază de o garanție diferențiată, specificată în descrierea produsului.
      6. f). Garanția acoperă defectele de fabricație și neconformitățile produsului față de specificațiile declarate de producător.
      7. g). Cumpărătorii au dreptul la garanția legală de conformitate, iar garanția comercială oferită de vânzător nu afectează aceste drepturi.
      8. h). Certificatul de garanție conține datele produsului, durata garanției, condițiile de acordare și eventualele restricții aplicabile.
    2. 9.2. Durata și condițiile garanției

      1. a). Durata medie de utilizare a produselor este de 3 ani.
      2. b). Garanția comercială este de 24 de luni pentru cumpărători și 12 luni pentru cumpărătorii care nu sunt cumpărători.
      3. c). Produsele cu o durată medie de utilizare sub 2 ani beneficiază de o garanție echivalentă acestei durate.
      4. d). Perioada de garanție începe de la data livrării produsului către cumpărător.
      5. e). În cazul produselor cu elemente digitale, garanția acoperă funcționarea corespunzătoare a software-ului și actualizările necesare conform specificațiilor producătorului.
      6. f). Pentru produsele de folosință îndelungată, dacă durata totală de nefuncționare din cauza deficiențelor apărute în termenul de garanție depășește 10% din această perioadă, cumpărătorul poate solicita înlocuirea produsului sau rambursarea contravalorii acestuia.
      7. g). Garanția produselor reparate sau înlocuite se prelungește automat cu perioada necesară remedierii acestora.
      8. h). În cazul bunurilor utilizate sau recondiționate, perioada de garanție poate fi redusă conform legislației aplicabile și va fi specificată clar în descrierea produsului.
      9. i). Dacă produsul necesită instalare conform specificațiilor producătorului, garanția este valabilă doar dacă instalarea a fost efectuată conform instrucțiunilor producătorului sau de către un tehnician autorizat.
    3. 9.3. Drepturile cumpărătorului
      Dacă un produs prezintă defecte în perioada de garanție, cumpărătorul are dreptul la:

      1. a). Repararea produsului;
      2. b). Înlocuirea produsului dacă repararea nu este posibilă;
      3. c). Reducerea prețului, dacă produsul nu poate fi reparat sau înlocuit;
      4. d). Rambursarea contravalorii produsului în cazul imposibilității soluționării defectului prin alte metode;
      5. e). Dacă repararea sau înlocuirea produsului este imposibilă sau disproporționată (de exemplu, produsul nu se mai află în producție sau timpul de livrare este extrem de lung), cumpărătorul are dreptul să solicite reducerea corespunzătoare a prețului sau rezoluțiunea contractului. Cumpărătorul nu are dreptul să solicite rezoluțiunea contractului dacă lipsa conformității este minoră sau dacă beneficiază de o altă soluție, precum reparația sau înlocuirea produsului;
    4. 9.4. Excluderi de la garanție

      1. 9.4.1. Compatibilitatea cu natura bunurilor și defectelor:
        Compatibilitatea cu natura bunurilor poate fi înțeleasă în special ca fiind bunuri perisabile sau de unică folosință. Incompatibilitatea cu natura defectului poate fi înțeleasă ca fiind un defect apărut ca urmare a unei acțiuni externe după ce bunurile au fost preluate sau ca urmare a acțiunii cumpărătorului, Printre astfel de situații se numără:
        1. a). Daune mecanice și fizice
          • Daune mecanice cauzate de impact, cădere, transport necorespunzător sau intemperii;
          • Spargeri și în general pagube mecanice datorate căderii, transportului, manipulării, depozitării necorespunzătoare, intemperiilor etc.;
          • Produse fără etichete sau sigilii de garanție intacte sau cu defecte cauzate de manipulare sau stocare defectuoasă (crăpături, arsuri, contact cu lichide, umiditate excesivă);
          • Deteriorarea produsului prin avariere accidentală, deteriorare fizică sau uzură naturală (ex. arderea unui bec, reducerea capacității unui acumulator);
          • Pentru chitare, uzura normală a tastelor, prăgușului, cheilor de acordare, butoanelor, corzilor sau deteriorarea cauzată de transpirație și acizi naturali;
        2. b). Modificări neautorizate și intervenții externe
          • Modificări neautorizate asupra produsului, inclusiv îndoire, tăiere, scurtare, găurire sau alte ajustări care afectează structura sau funcționalitatea acestuia;
          • Înlocuirea pieselor originale ale produsului cu altele incompatibile sau neoriginale;
          • Reparații/modificări efectuate fie de către Cumpărător, fie de către persoane fizice sau unități neautorizate;
          • Modificări sau reparații efectuate de persoane neautorizate;
          • Schimbarea de către Cumpărător a stării originale a echipamentului/componentei prin influențe naturale (rugină) sau păstrarea produsului în condiții improprii (praf, umiditate, temperatură, radiații etc.);
        3. c). Condiții improprii de utilizare și depozitare
          • Utilizarea sau depozitarea produsului în condiții improprii (temperaturi extreme, umiditate excesivă, expunere la substanțe chimice, radiații sau influențe mecanice necorespunzătoare);
          • Deteriorarea produsului prin supraîncărcare, utilizare excesivă sau în condiții contrare celor specificate în documentația tehnică, standarde de siguranță sau norme generale de utilizare;
          • Manipularea produsului de către persoane neautorizate sau utilizarea de unelte și materiale necorespunzătoare (ex. deteriorare în timpul transportului, contact cu apă, incendiu, electricitate, forță majoră);
          • Nerespectarea de către Cumpărător a informațiilor din instrucțiunile de instalare și folosire (neglijență, neatenție, utilizarea produsului în alt mod decât potrivit destinației sale, greșeli de manipulare, întreținere și exploatare);
          • Utilizare neconformă cu specificațiile producătorului;
          • Expunerea la factori externi nocivi (praf, umiditate excesivă, temperaturi extreme, șocuri mecanice, lichide, viruși informatici, deteriorări termice, mecanice sau plastice cauzate de accidente sau intemperii, rozătoare, insecte, noxe, fum, acțiuni ale substanțelor chimice, radiații, variații anormale de tensiune, racordări electrice greșite);
          • Utilizarea de acumulatori, surse de alimentare sau accesorii, altele decit cele recomandate de producator
        4. d). Probleme cauzate de alimentare și componente neconforme
          • Utilizarea unei tensiuni de alimentare incorecte, a unor componente hardware sau software neautorizate;
          • Utilizarea de consumabile sau accesorii neautorizate de producător, inclusiv acumulatori, surse de alimentare sau cabluri incompatibile;
          • Defecțiuni la mașini de fum, mașini de bule sau echipamente similare cauzate de utilizarea unor consumabile neoriginale;
          • Folosirea corzilor de chitară acustică pe o chitară clasică duce la anularea garanției;
        5. e). Probleme software și de securitate
          • Deteriorarea produsului cauzată de viruși informatici sau acces neautorizat la sistemele sale interne;
          • Defecțiuni software cauzate de instalarea incorectă a actualizărilor sau accesul neautorizat la sistemele informatice;
          • Modificările de configurație și utilizarea incorectă sau nelicențiată a produselor software;
        6. f). Excluderi specifice pentru anumite componente și consumabile
          • Folosirea de consumabile incorecte, incompatibile sau neautorizate, dacă defectul este cauzat de utilizarea acestora;
          • Nu constituie obiectul garanției subansamblele sau materialele consumabile (difuzoare, bobine, drivere, filtre, ventilatoare, unități optice ale playerelor, ace de platan, întrerupătoare, butoane, comutatoare, potentiometre, becuri, lămpi, lichide de orice fel, stative, fețe de scaun, pene, corzi, fețe de tobe, bețe de tobe, cinele și alte produse asemănătoare);
          • Nu constituie obiectul garantiei accesoriile incluse în setul de livrare al produselor precum: vase de plastic sau sticlă, furtuni, capace, dopuri, perii, telecomenzi, etc.
          • Defecțiuni ale ecranelor LCD conform standardului ISO13406-2, în care un anumit număr de subpixeli defecți nu este considerat defect;
          • Pentru mașini de fum, mașini de bule masini de spumă, platane, se vor folosi numai consumabile originale. Utilizarea de consumabile neoriginale, atrage după sine anularea garanției pentru respectivul echipament.
          • Pentru chitări nu sunt acoperite de garanție uzarea tastelor, pragușului, cheilor de acordare, butoanelor, corzilor, deteriorări cauzate de săruri și acizi ca rezultat al transpirației corpului uman.
          • Folosirea corzilor de chitară acustică, pe chitară clasică, duce la anularea garanției.
          • Produse fără etichete sau sigilii de garanție intacte sau cu defecte cauzate de manipulare sau stocare defectuoase, cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele: crăpături, sparturi, elemente torsionate, desprinse sau lipsă, urme de arsuri, contact cu lichide, inclusiv păstrarea în condiții de umiditate, etc; defecte cauzate de intervenții neautorizate asupra softului sau alte asemenea acțiuni, în afara celor oferite de producător, menite să deblocheze, modifice sau să înlocuiască softul original asigurat de producător;
          • Apariția de defecte cauzate de viruși proveniți în urma accesului neautorizat (realizat de dvs. sau de terti) la servicii, conturi, sisteme de retea IT. Prin acces neautorizat se înțelege, dar fără a se limita: piraterie, informatică, furt de parole, etc.
      2. 9.5. Repararea / înlocuirea produselor
        1. 9.5.1. In perioada de garanție
          1. a). Asigurarea garanției se face gratuit la sediul vânzătorului/unității de service în zilele lucrătoare. Aducerea la starea de conformitate se face, în primul rând, prin repararea produsului, în termen de maximum 15 zile calendaristice de la recepția produsului la sediul vânzătorului/unității de service, termen care este stabilit de comun acord, în scris, între vânzător și cumpărător, luându-se în considerare natura și complexitatea produselor, natura și gravitatea neconformității și efortul necesar pentru finalizarea reparației sau înlocuirii.
          2. b). Dacă produsul se află în perioada de valabilitate a garanției, dreptul de proprietate asupra produsului/pieselor defecte înlocuite devine automat proprietatea unității de service.
          3. c). În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparație, termenul de garanție comercială se prelungește cu timpul de nefuncționare a produsului, din momentul în care a fost adusă la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate, până la predarea efectivă a produsului în stare de utilizare normală către cumpărător.
          4. d). Atunci când produsul defect nu poate fi adus la conformitate în perioada de garanție legală, cumpărătorul are dreptul la înlocuire sau restituirea contravalorii produsului respectiv din partea vânzătorului.
          5. e). În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuirea produselor neconforme, termenul de garanție comercială începe să curgă de la data înlocuirii cu un produs nou.
          6. f). Garanția se acordă pentru echipamente hardware, software și pentru orice neconformitate a conținutului digital sau serviciului digital, după caz, și nu include operațiuni de curățare, întreținere sau asistență tehnică, cu excepția situațiilor în care este precizat altfel. Produsele au în componență subansamble electronice și mecanice delicate, care necesită respectarea cu strictețe a condițiilor de manipulare, transport, păstrare, exploatare, întreținere și reparație.
          7. g). Furnizorul nu va fi răspunzător, în cazul defectării produsului, pentru pierderea informațiilor sau datelor, precum și pentru orice prejudicii suferite de beneficiar în urma acestor pierderi, obligația furnizorului fiind numai de a repara sau înlocui produsul defect. Furnizorul nu este răspunzător de deblocarea echipamentelor care au fost protejate prin parole de către beneficiar.
          8. h). Vânzătorul, cât și unitatea de service, nu vor fi răspunzători pentru pierderea informațiilor sau datelor, precum și pentru orice prejudicii suferite de cumpărător în urma acestor pierderi, obligația vânzătorului/unității de service fiind numai de a repara sau înlocui produsul defect.
          9. i). Vânzătorul/unitatea de service nu sunt răspunzători de deblocarea echipamentelor care au fost protejate prin parole de către cumpărător.
          10. j). Reparațiile efectuate pentru remedierea defectelor apărute ca urmare a motivelor de excludere de mai sus, vor fi supuse unor costuri suplimentare constând din: piese de schimb, manoperă și transport agreate în prealabil cu cumpărătorul.
        2. 9.5.2. În afara perioadei de garanție
          Repararea produselor în afara garanției va fi efectuată contra cost, iar costurile vor include piesele de schimb, manopera și transportul, agreate în prealabil cu cumpărătorul. Reparațiile efectuate pentru remedierea defectelor apărute ca urmare a motivelor de excludere de mai sus vor fi supuse unor costuri suplimentare, constând în: piese de schimb, manoperă și transport, agreate în prealabil cu cumpărătorul.
      3. 9.6. Actualizări software și produse digitale
        Vânzătorul nu este răspunzător pentru un defect al unui produs digital cauzat exclusiv de neinstalarea unei actualizări, inclusiv a unei actualizări de securitate, necesare pentru a menține conformitatea acestuia, cu excepția cazului în care:
        1. a). Cumpărătorul nu a instalat actualizarea într-un termen rezonabil după livrarea de către vânzător, iar vânzătorul a informat cumpărătorul cu privire la disponibilitatea actualizării și la consecințele neinstalării acesteia. Neinstalarea corectă a actualizării de către cumpărător nu trebuie să fie cauzată de deficiențe în instrucțiunile de instalare furnizate;
        2. b). Vânzătorul a informat în mod expres cumpărătorul înainte de încheierea contractului că astfel de actualizări, inclusiv actualizările de securitate, nu vor fi livrate, iar cumpărătorul a fost de acord în mod expres și specific cu acest lucru în momentul încheierii contractului;

    Sus la cuprins

  10. 10. Litigii

    Prin folosirea (vizitarea sau cumpărarea produselor) site-ului, utilizatorul se declară de acord asupra faptului că legile române vor guverna Condițiile și Termenii de utilizare de mai sus și orice dispută de orice fel care ar putea să apară între utilizator și Societatea  Agora-Electronik SRL.
    În cazul unor eventuale conflicte între  Agora-Electronik SRL  și clienții săi, se va încerca mai intâi rezolvarea acestora pe cale amiabilă. Dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat în instanța judecătorească din Sfantu Gheorghe, în conformitate cu legile române în vigoare.

    Sus la cuprins

  11. 11. Declinarea responsabilității

    Societatea  Agora-ELectronik SRL  nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate în magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispoziția Societății de către reprezentanții fiecărei mărci. Totuși s-au depus eforturi mari pentru a minimaliza toate greșelile care pot apărea din editarea electronică sau manuală a informațiilor prezentate. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului, culorii s.a.m.d fără notificare prealabilă de către producători.

    Agora-Electronik SRL nu garantează, de asemenea, nici disponibilitatea în stoc a produselor afișate, motiv pentru care societatea va avea dreptul de a nu livra parțial sau integral o anumită comandă în cazul în care anumite produse nu mai apar în oferta curentă a furnizorului sau nu sunt disponibile din alte motive (lipsă momentană din stoc, epuizarea ediției, etc). Dacă plata se face în avans, clientul va avea dreptul de a primi înapoi banii plătiți pentru produsul respectiv. În toate cazurile în care produsele nu se pot livra, clientul va putea cere doar returnarea imediată a sumelor încasate deja de Agora-Electronik SRL, nu și alte despăgubiri.

    Valoarea maximă a obligațiilor Societății Agora-Electronik SRL față de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de Societate de la clientul respectiv. După expedierea produselor, Societății nu i se mai poate cere returnarea banilor în nici un fel și de asemenea nici returnarea produselor.
    În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, societatea Agora-Electronik SRL își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

    Sus la cuprins

  12. 12. Prețurile produselor

    Prețurile produselor sunt cele afișate pentru fiecare produs în parte.

    Prețurile produselor care nu sunt disponibile în stoc au caracter informativ. Aceste prețuri pot suferi schimbări în momentul reapariției în stoc a acestora, indiferent dacă este lansată o comandă cu intenție de cumpărare.

    Societatea  Agora-Electronik SRL va putea desfășura orice campanie promoțională referitoare la produsele afișate pe site, promoții ale căror condiții vor fi stabilite în întregime de către  Agora-Electronik SRL

    Sus la cuprins

  13. 13. Fraudă

    ORICE ÎNCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONȚINUTUL SITE-ULUI WWW.SOUNDSTUDIO.RO, SAU DE A AFECTA PERFORMANȚELE SERVERULUI PE CARE RULEAZĂ SITE-UL WWW.SOUNDSTUDIO.RO,  VA FI CONSIDERATĂ O TENTATIVĂ DE FRAUDARE A SITE-ULUI  WWW.SOUNDSTUDIO.RO,  ȘI VA PUNE ÎN MIȘCARE CERCETAREA PENALĂ ÎMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) ÎNCERCAT ACEST FAPT.

    Sus la cuprins

  14. 14. Returnarea produselor

    1. 14.1. Procedura

      1. a) Cumpărătorul care are calitatea de cumpărător în sensul Legii nr. 363/2007, conform legislației în vigoare O.G. 34 din 12 iunie 2014, folosind tehnicile de vânzare la distanță, poate opta pentru retragerea din prezentul contract sub rezerva livrării bunurilor în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor de către acesta în conformitate cu prevederile prezentei politici, cu excepția cazurilor specificate separat.
      2. b) Data de începere a procedurii de reclamație se consideră a fi data la care cumpărătorul livrează vânzătorului la adresa de e-mail shop@soundstudio.ro sau completând formularul de retur pe site în contul de client:
        1. 1) Formularul de reclamație;
        2. 2) Bunurile revendicate, inclusiv accesoriile acestora;
        3. 3) Parolele sau codurile de acces, în cazul în care acestea se aplică bunurilor revendicate.
    2. 14.2. Condiții generale pentru returul produselor

      1. a) Mai multe produse de același fel se pot returna în cazul în care a fost desigilat doar unul dintre ele.
      2. b) Pot fi refuzate la retur produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, șocuri mecanice. In baza OUG 34/2014 (art. 14, alin. 3), în cazul observării deficiențelor de funcțiune datorită utilizării sau deficiențe în aspectul produsului (urme de folosire, zgârieturi etc) Sound Studio poate condiționa acceptarea returnării cu condiția reținerii unei valori (cost restocare) din valoarea produsului.
      3. c) Produsele sensibile igienic nu se pot returna. Exemple : muștiucuri, ancii, dopuri de ureche, muzicuțe, kazoo, drâmbe, triole (melodică), căști în-ear, fluierași, ocarine, naiuri, camertoane și alte produse asemănătoare.
      4. d) Nu se acceptă returnarea produselor care au fost confecționate/comandate după specificațiile prezentate de cumpărător.
      5. e) Licențe software, CD-uri, DVD-uri se pot returna doar în cazul în care ele au fost livrate fizic și nu au fost desigilate. Licențele software nu se pot returna dacă au fost livrate pe cale electronică. De asemenea produsele care sunt însoțite de un software care după livrare a fost înregistrat pe site-ul producătorului nu se pot returna (plăci de sunet, keyboard, workstation sintetizator etc)
      6. f) Produsele cu mențiunea “Indisponibil” pe site-ul www.soundstudio.ro sunt livrate la solicitarea cumpărătorului, ca atare aceste comenzi de tip comandă specială și cardurile cadou nu pot fi returnate.
      7. g) Renunțarea la cumpărare in mod repetat va putea fi considerată un abuz.
    3. 14.3. Produsele și ambalajul

      1. a) Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original cu toate accesoriile, documentele și etichetele intacte și fără să prezinte semne de uzură sau deteriorare.
      2. b) Cumpărătorul este răspunzător pentru eventualele pagube cauzate de ambalajul original deteriorat sau lipsă, urmele de uzură sau murdărie, lipsă accesorii sau alte deteriorari care genereaza costuri pentru readucerea produsului la starea inițială.
    4. 14.4. Transportul

      1. a) Cheltuielile de transport aferente returnării produselor sunt suportate în totalitate de cumpărătorul care s-a retras din contract.
      2. b) Cumpărătorul este responsabil de starea produselor în care acestea ajung la Agora-Electronik SRL (Sound Studio). Orice cerere de daună cauzată de transport la returnare trebuie soluționat între cumpărător și transportator.
      3. c) Nu se acceptă trimiterea produselor către Sound Studio cu specificarea cererii unui ramburs, deoarece produsele trebuie verificate anterior returnării banilor.
    5. 14.5. Confirmarea reclamației

      Vânzătorul sau o persoană desemnată de acesta va emite cumpărătorului o confirmare a reclamației într-o formă adecvată (inclusiv prin e-mail) imediat după ce aceasta a fost făcută de cumpărător.

    6. 14.6. Livrarea produselor ce fac obiecul reclamației

      În cazul în care cumpărătorul intenționează să livreze bunurile revendicate la unul dintre showroom-urile vânzătorului, vânzătorul recomandă cumpărătorului să verifice în prealabil posibilitatea de a primi bunurile la această locație.

    7. 14.7. Modalitățile de soluționare a reclamației
      Cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă la prețul de cumpărare sau se poate retrage din contractul de cumpărare dacă:

      1. a) Vânzătorul a refuzat să elimine defectul prin reparare sau înlocuire;
      2. b) Defectul este de o natură atât de gravă încât justifică o reducere imediată la prețul de cumpărare sau retragerea din contractul de cumpărare.
      3. c) Vânzătorul a declarat sau este evident din circumstanțe că nu va înlătura defectul într-un timp rezonabil sau fără inconveniente serioase cumpărătorului.
      4. d) Cumpărătorul nu se poate retrage din contractul de cumpărare dacă a contribuit la apariția defectului sau dacă defectul este neglijabil. Sarcina probei că cumpărătorul a contribuit la defect sau că acesta este un defect neglijabil revine vânzătorului.
      5. e) În cazul în care contractul se referă la cumpărarea mai multor bunuri, cumpărătorul se poate retrage doar pentru bunurile reclamate. În legătură cu celelalte bunuri, acesta se poate retrage din contract doar dacă nu se poate aștepta în mod rezonabil să păstreze celelalte bunuri fără bunurile revendicate.
      6. f) După retragerea din contract sau dintr-o parte a acestuia, cumpărătorul va returna vânzătorului bunurile revendicate, cu excepția cazului în care părțile convin altfel. Părțile pot conveni ca, după retragerea din contract, cumpărătorul să distrugă bunurile revendicate, aceasta realizând o înregistrare video a procesului de distrugere și o înregistrare fotografică, care vor fi livrate vânzătorului prin e-mail. Vânzătorul va suporta costurile rezonabile suportate în legătură cu returnarea.
      7. g) Vânzătorul va asigura eliminarea bunurilor revendicate care au fost instalate în conformitate cu natura și scopul lor înainte ca defectul să devină evident. În cazul în care vânzătorul nu scoate bunurile într-o perioadă rezonabilă, cumpărătorul poate aranja scoaterea și livrarea bunurilor către vânzător pe cheltuiala și riscul vânzătorului.
      8. h) După retragerea din contract, vânzătorul va rambursa prețul de cumpărare cumpărătorului în termen de 14 zile de la primirea bunurilor. Dacă părțile convin să distrugă bunurile, vânzătorul va rambursa prețul de achiziție în termen de 14 zile de la primirea dovezilor video și foto privind distrugerea acestora.
      9. i) Vânzătorul va rambursa prețul de cumpărare sau va oferi o reducere corespunzătoare la prețul de cumpărare în același mod în care a fost efectuată plata, cu excepția cazului în care cumpărătorul este de acord cu o altă metodă de plată. Dacă cumpărătorul a achitat prin utilizarea unui card cadou, vânzătorul va emite un nou card cadou de aceeași valoare, utilizabil pentru o viitoare achiziție. Toate costurile asociate cu procesul de rambursare sunt suportate de vânzător.
      10. j) Cumpărătorul are dreptul de a alege să elimine defectul din bunuri prin reparare sau înlocuire. Cumpărătorul nu poate alege o metodă de remediere a defectului care nu este posibilă sau care ar cauza vânzătorului costuri disproporționate în comparație cu cealaltă metodă de remediere a defectului, ținând seama de toate circumstanțele, în special de valoarea pe care bunurile ar avea-o fără defect, de gravitatea defectului și de faptul că cealaltă metodă de remediere a defectului ar cauza cumpărătorului dificultăți semnificative (denumite în continuare "circumstanțele"). Vânzătorul poate refuza să remedieze defectul în cazul în care repararea sau înlocuirea nu este posibilă sau în cazul în care aceasta ar necesita costuri disproporționate, în special având în vedere circumstanțele.
      11. k) Vânzătorul repară sau înlocuiește gratuit bunurile revendicate în perioada specificată în confirmarea revendicării, pe cheltuiala sa și fără a cauza inconveniente grave cumpărătorului, luând în considerare natura bunurilor și scopul pentru care cumpărătorul a solicitat bunurile. În scopul reparării sau înlocuirii, cumpărătorul va preda sau va pune la dispoziția vânzătorului sau a unei persoane desemnate de vânzător bunurile revendicate. Costurile suportate în mod rezonabil în legătură cu predarea sau punerea la dispoziție vor fi suportate de vânzător. În cazul în care repararea sau înlocuirea necesită îndepărtarea bunurilor revendicate, vânzătorul va asigura îndepărtarea defectului și instalarea bunurilor reparate sau înlocuite atunci când defectul este îndepărtat. Vânzătorul va fi răspunzător pentru defectele bunurilor de înlocuire în conformitate cu punctul 2.1. Același lucru se aplică și în cazul în care o parte a bunurilor (componentei) acoperite de garanție este înlocuită. Timpul scurs de la depunerea unei cereri de despăgubire până la soluționarea acesteia nu se ia în considerare pentru perioada de garanție.
    8. 14.8. Livrarea bunurilor reparate sau înlocuite

      1. a) Vânzătorul informează cumpărătorul cu privire la modul de tratare a reclamației și la încetarea procedurii de reclamație într-o formă adecvată aleasă de vânzător (inclusiv prin e-mail).
      2. b) Gestionarea reclamației se aplică doar defectelor semnalate de cumpărător la depunerea reclamației.
      3. c) În cazul în care vânzătorul încheie procedura de reclamație cu o respingere motivată a cererii, acesta poate propune cumpărătorului remedierea defectelor pe cheltuiala cumpărătorului. Cumpărătorul nu este obligat să accepte această propunere.
      4. d) Dacă vânzătorul respinge reclamația, iar cumpărătorul nu este de acord, acesta poate solicita protecția drepturilor sale în instanță.
      5. e) Vânzătorul livrează cumpărătorului bunurile reparate sau de înlocuire, pe cheltuiala sa, în același mod sau într-un mod similar în care cumpărătorul a livrat vânzătorului bunurile revendicate, cu excepția cazului în care părțile convin altfel. În cazul în care cumpărătorul nu intră în posesia bunurilor în termen de șase luni de la data la care ar fi trebuit să intre în posesia acestora, vânzătorul poate vinde bunurile. În cazul în care bunurile au o valoare mai mare, vânzătorul notifică în prealabil cumpărătorul cu privire la intenția de vânzare și îi acordă o perioadă suplimentară rezonabilă de timp în care cumpărătorul este obligat să intre în posesia bunurilor sau să își exercite dreptul la o parte din încasări în cazul unei vânzări.
      6. f) În cazul în care cumpărătorul și-a exercitat dreptul în conformitate cu fraza anterioară în mod corespunzător și în timp util, vânzătorul îi plătește imediat după vânzare încasările din vânzarea bunurilor, după deducerea costurilor pe care le-a suportat în mod rezonabil pentru depozitarea și vânzarea acestora (în special taxa de depozitare). Vânzătorul poate distruge bunurile pe cheltuiala sa în cazul în care nu a reușit să le vândă sau în cazul în care veniturile anticipate din vânzare nu vor fi suficiente pentru a acoperi chiar și costurile pe care vânzătorul le-a suportat în mod rezonabil pentru a le păstra și costurile pe care vânzătorul ar trebui în mod necesar să le suporte pentru a le vinde.
    9. 14.9. Taxe depozitare

      Dacă Cumpărătorul întârzie preluarea bunurilor, acesta va plăti o taxă de depozitare in valoare de 10 lei +TVA / zi pentru fiecare zi de întârziere, începând cu ziua următoare termenului stabilit până la preluarea sau vânzarea bunurilor.

    10. 14.10. Tratamentul reclamației

      Vânzătorul este obligat să trateze reclamația și să încheie procedura de reclamație în unul dintre următoarele moduri:

      1. a) Prin livrarea bunurilor reparate sau prin solicitarea (inclusiv prin e-mail) de a lua în primire bunurile reparate;
      2. b) Prin livrarea bunurilor de înlocuire sau prin solicitarea (inclusiv prin e-mail) de a prelua livrarea bunurilor de înlocuire;
      3. c) Prin rambursarea prețului de achiziție;
      4. d) Prin acordarea unei reduceri corespunzătoare a prețului de achiziție;
      5. e) Prin vânzarea bunurilor și, în același timp, prin plata unei părți din încasări cumpărătorului, în cazul în care cumpărătorul are dreptul la încasările din vânzare;
      6. f) Prin distrugerea bunurilor;
      7. g) Prin respingerea motivată a cererii de reclamație.
    11. 14.11. Prelucrarea datelor personale

      Service-ul autorizat și vânzătorul prelucrează datele personale ale cumpărătorului exclusiv în scopul gestionării cererilor de garanție, reparare și înlocuire a produselor. Aceste date pot include numele, adresa, numărul de telefon, e-mailul și informațiile legate de produsul în cauză. Datele sunt prelucrate conform legislației în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal conform cu regulamentul aplicabil (GDPR - Regulamentul UE 2016/679) și nu vor fi utilizate în alte scopuri fără consimțământul explicit al cumpărătorului însă datele pot fi folosite în scopuri administrative sau contabile conform legislației.

      1. a) Cumpărătorul trebuie să completeze un formular de reclamație și să-l trimită împreună cu produsul defect la adresa specificată de vânzător.
      2. b) Reclamațiile se pot depune online sau în format fizic, iar produsele defecte trebuie returnate însoțite de factura fiscală și certificatul de garanție.
      3. c) Costurile de transport pentru produsele aflate în garanție vor fi suportate de vânzător, dacă reclamația este justificată. Vânzătorul suportă costurile de transport, care trebuie să fie costuri rezonabile. Se consideră că bunurile reclamate au fost livrate vânzătorului la data primirii lor de către vânzător la centrul de reclamații. Transportatorul este o terță parte care acționează în nume propriu și, prin urmare, acceptarea de către transportator a mărfurilor revendicate pentru transport nu afectează inițierea procedurii de revendicare.
      4. d) Produsele trebuie ambalate corespunzător pentru a preveni deteriorarea pe durata transportului, ținând seama de natura acestora și de natura defectului. Vânzătorul este răspunzător pentru deteriorarea bunurilor revendicate numai din momentul primirii acestora.

    Sus la cuprins

  15. 15. Dreptul de retenție

    Bunurile rămân în proprietatea Agora-Electronik Srl până la plata lor integrală.

    Sus la cuprins

  16. 16. Dispoziții finale

    Odată cu cumpărarea și lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecțiuni condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil incheiat.

    Sus la cuprins