» Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Cum cumpăr unul sau mai multe produse? Cum intru in posesia produselor? Cum și când plătesc? Există posibilitatea achitării produselor în rate? Care este durata de garanție a produselor? Ce trebuie să fac dacă produsul se defectează în termenul de garanție? Ce trebuie să fac pentru a evita pierderea garanției? Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra? Se poate modifica ulterior o comandă lansată? Doresc să aflu informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site.Cum procedez? Returnarea produselor.Cum procedez?

Cum cumpăr unul sau mai multe produse?

Pentru a cumpăra aveți la dispoziție mai multe posibilități:

  • să adăugați produsul în coș folosind butonul Adaugă în coș apoi  folosiți  butonul  plasează comanda  și completați  câmpurile necesare - operațiune ce necesită crearea unui cont și logare;
  • să ne trimiteți un e-mail folosind rubrica contact ;
  • sau să sunați la unul din numerele de telefon indicate la rubrica contact.

În  scurt timp veți fi contactat de un operator pentru confirmarea comenzii.

Sus la intrebări

Cum intru în posesia produselor?

  • Livrarea se face prin curier rapid.
  • Durata obișnuită de livrare este de 1-2 zile lucratoare de la procesarea comenzii, dacă produsul dorit de dumneavoastră se află pe stoc.
  • Costul livrării - în cazul coletelor cu o valoare mai mică de 399 RON sau peste 100kg - este de 25 RON primul kg plus 0,96 RON fiecare kilogram în plus, cost fără TVA .
  • Oferta  "transport gratuit" este valabilă pentru localitățile în care se află sediu Fan Courier
  • Pentru localitățile care nu au sediu Fan Courier se percepe o taxă suplimentară / km efectuat din cel mai apropiat oras cu sediu Fan Courier

Sus la intrebări

Cum și când plătesc?

Plata se poate face:

  • cu cardul bancar  
  • plată ramburs în momentul în care coletul ajunge la dumneavoastră
  • în avans, prin bancă, în contul nostru

Sus la intrebări

Există posibilitatea achitării produselor în rate?

 În cazul în care detineți BonusCard Garanti, Card Avantaj, Star BT, Alpha Bank sau BRD Finance puteți opta pentru plata în rate

Sus la intrebări

Care este durata de garanție a produselor?

Termenul de garantie pentru produsele achiziționate este de 2 ani, începând cu data cumpărării acestuia acordat la punctul de lucru Agora-Electronik SRL din Sfantu Gheorghe Jud. Covasna. Nu se acordă garanție produselor consumabile: bobină și sistemul mobil al difuzoarelor, pene, fețe de tobă, bețe de tobă, stative, corzi, cabluri, mufe, alte produse asemănătoare.

Sus la intrebări

Ce trebuie să fac dacă produsul se defectează în termenul de garanție?

Dacă în perioada de garanție, produsul cumpărat de către Dvs. se dovedește a fi defect, din motive de proiectare, execuție sau vicii ascunse, el va fi reparat-adus la conformitate, gratuit, în termenul prevăzut de lege, cu respectare anumitor condiții:

  • produsul să fi fost cumpărat de la SC Agora-Electronic SRL și folosit pe teritoriul României, numai în scopul pentru care a fost conceput, respectându-se instrucțiunile producătorului din manualul de utilizare
  • pentru acordarea garanției sunt necesare: documentul de plată (factura), certificatul de garanție completat corect și produsul defect, a cărui serie trebuie să fie integrală, identificabilă și nealterată
  • garanția iți pierde valabilitatea dacă: produsul s-a defectat datorită expunerii la fenomene naturale, datorită incendiilor, accidentelor, neglijenței de utilizare, precum și datorită unor instalări, modificări sau adaptări necorespunzătoare; în cazul nerespectării condițiilor de manipulare, transport, păstrare, instalare, punere în funcțiune, exploatare și întreținere prevăzute în manualul de utilizare sau condiții ce contravin standardelor tehnice din România; Documentele de garanție nu sunt prezentate, au fost deteriorate/modificate sau sunt ilizibile; produsul nu este în cutia originală; aparatul prezintă deteriorări cauzate de accidente mecanice, lovituri, șocuri, pătrunderi de lichide, expuneri la foc, utilizare greșită sau neglijență, păstrare în condiții impropri, produsul a fost utilizat împreună cu alte accesorii în afara celor recomandate de producător (altă baterie decat cea nominală specificată în manualul de utilizare, reparații executate de către persoane neautorizate.
  • certificatul de garanție nu este transmisibil
  • vă rugăm contactați-ne pentru a stabili modul de returnare a produsului pentru a fii evaluat, reparat sau schimbat

Sus la intrebări

Ce trebuie să fac pentru a evita pierderea garanției?

Pentru evitarea acestui inconvenient, vă recomandăm să citiți cu atenție instrucțiunile de folosire ale produsului, înainte de a fi pus în funcțiune. Există riscul pierderii garanției în urmatoarele cazuri:

  • Folosirea produselor în condiții improprii
  • Prezența unor substanțe chimice, umezeală, temperaturi ridicate sau foarte scazute
  • Deficiențele de funcționare produse prin deteriorarea accidentală sau intenționata a produsului
  • Alimentarea produsului de la o sursă de energie necorespunzatoare
  • Curațirea produsului cu substanțe de uz casnic sau alte modalități nerecomandate de către producător
  • Intervenția unei persoane neautorizate de către service-ul producătorului

Sus la intrebări

Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Comenzile se pot plasa și telefonic sau prin e-mail, totuși vă recomandăm crearea unui cont pentru a putea urmării stadiul comenzilor sau a evita re-introducerea acestor date la o comanda ulterioara sau introducerea eronată ale datelor Dvs.

Sus la intrebări

Se poate modifica ulterior o comandă lansată?

În cazul în care doriți să modificați o comandă lansată, vă rugăm să ne contactați telefonic în cât mai scurt timp și să precizați numărul și datele comenzii, pe care îl puteți regăsi în e-mail ul de confirmare pe care l-ați primit în momentul efectuării comenzii.

Sus la intrebări

Doresc să aflu informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?

În acest caz vă rugăm să folosiți formularul de contact sau contactați-ne telefonic.

Sus la intrebări

Returnarea produselor. Cum procedez?

Costurile implicate cu returnarea produselor care fac obiectul garanției sunt suportate de către client. În cazul în care un produs se defectează în termenul de garanție contactati-ne telefonic sau în email inainte de a trimite inapoi coletul.

În cazul în care nu sunteți multumit de un produs îl puteți returna în 10 zile de la data achiziționării suportând costurile de returnare. De asemenea este indicat să ne anunțați telefonic sau în email înainte de a trimite înapoi produsul respectiv.

Conform legislației în vigoare O.G.130/2000, folosind tehnicile de vânzare la distanță, se poate opta pentru returnarea/înlocuirea unui produs în condițiile art.4 alin.1 lit.b din O.G.130/2000 în termen de 10 zile de la primirea produsului în urmatoarele condiții:

  • în limita termenului dat mai sus trebuie trimisă o notificare scrisă în acest sens prin eMail la departamentul de vânzări shop@soundstudio.ro
  • produsele returnate să nu prezinte urme de folosire, să fie în stare perfectă de funcționare, au ambalajul original ți accesoriile în stare perfectă.
  • produsul trebuie să fie insoțit de factură și alte acte primite în original.
  • Sound Studio va returna clientului contravaloarea produsului în tremen de 30 zile de la data recepționării returului. Detaliile modalității de returnare vor fi stabilite după acceptarea produselor în returnare.
  • Costurile de transport dus - întors căt și costurile returnării contravalorii sunt suportate în întregime de către client. În cazul în care clientul renunță la produse total sau parțial aceasta va achita costurile transportului tur-retur chiar și în cazul în care a beneficiat de transport gratuit. Dacă costul transportului de returnare este mai mic decât cel al valorii de returnat și clientul a optat pentru transortul cu "plata la destinație" acest cost se va scade din valoarea de returnat.
  • nu se acceptă trimiterea produselor către Sound Studio cu specificarea cererii unui ramburs (contravalorea de returnat). Produsele mai întâi vor fi verificate de către reprezentanții Sound Studio.
  • în cazul observării deficiențelor în funcțiune datorită utilizării sau deficiențe în aspectul produsului (urme de folosire, zgârieturi etc) Sound Studio poate condiționa acceptarea returnării cu condiția reținerii unei valori (cost restocare) din valoarea produsului.
  • Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.

 

Sus la intrebări